10 år!

Tänk att för exakt 10 år sedan var jag lyckligt ovetande om att jag inom de närmaste 8 timmarna skulle hinna både mordhota några av mina vänner OCH be helt okända människor avliva MIG. Mordhoten inträffade när vi inte hittade ingången till Förlossningen utan istället körde fast på en oplogad parkering på baksidan av sjukhuset. Min önskan om att bli skjuten var förstås just i slutskedet av förlossningen, när man helst bara vill gå upp i rök och försvinna för att det gör så SATANS jävla ont! Några minuter senare hade jag en tjock liten bebis i famnen. Den bebisen fyller alltså TIO år idag och om knappt en timme kommer det att rasa in 11 stycken kalassugna 9-10-åringar. Får se om jag överlever den pärsen... ;)

Idag gifter sig Niclas Wahlgren och Laila Bagge.

Gustav, 12 år, begravs efter att ha förlorat kampen mot sitt lymfom.

Kommentarer
Postat av: Indra

Grattis till tioåringen!

2010-03-06 @ 19:09:11
Postat av: Mormor å Morfar

Ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år.....!!! Grattiskramar till M från oss i Dorro!

2010-03-06 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0