Bu och Bä

Bu för engångskameror. Hämtade ut bilderna som jag tog med engångskameran när vi var på Island. Så jäkla dåliga bilder! Bleka, oskarpa och tråkiga. Well well, huvudsaken är att vi har bilder, sen får vi väl leva med att de är blaskiga. :)

Bu för att Lilla Mirakel-butiken ska läggas ner men (ska det vara positivt?) för att de säljer ut allt i butiken för halva priset! Det har hållit på ett tag nu så det var ganska urplockat när jag var in idag men jag hittade ändå 3 par byxor och ett par jeans-knickers till M, ett par shorts till S och ett par shorts och en tröja till L.

L blev ordentligt förbannad ikväll när han trodde att S tagit hans nya shorts och skrek högt "NONNO!", som han börjat kalla sig själv. Sen hittade han sina egna shorts som han försökte ta på sig men stoppade in båda benen i samma byxben och blev lika förbannad igen. Sötisen! :)

för jordgubbar, jag har säkert ätit 10 liter senaste två veckorna... Måste lägga av nu innan jag exploderar.

för att nya Twilightfilmen snart har premiär! Jag har biljetter till Twilight Movie Night, så jag får se de två första filmerna på bio igen och direkt efteråt är det smygpremiär för Eclipse!

för att skatteåterbäringen förhoppningsvis trillar in på kontot nästa vecka! Grymt bra tajming eftersom jag åker till IKEA då! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

och bä för att världens bästa lillasyster sitter på arlanda och väntar på planet till solen! wooop

ses på twilight night ;)

2010-06-05 @ 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0