Tusentack

Mellansonen klämmer ur sig skojigheter flera gånger om dagen och har otroligt livlig fantasi. Igårkväll berättade han t ex om när han var liten och såg "Bardinohäxan" (albinohäxan Yki som är med i Barda) när han satt utanför slottet och åt strips och pannkaka... Tidigare i veckan tyckte han att maten var så god, den var "tusentack-god"! :) Nu ikväll ville han att jag skulle läsa vad det står på väggordet. Jag läste det på min knaggliga engelska och han gapskrattade och sa "igen!". Jag läste en gång till och han kiknade av skratt och ropade "igen!". Jag läste det 5-6 gånger och han tyckte att det lät hur kul som helst. :) När han blir äldre och förstår engelska kommer han förhoppningsvis att förstå det vackra budskapet i orden...





Minisonen, frisk från pricksjukan:




Kommentarer
Postat av: Malin med Linn och Johan

Sötpruppen. Du har inte något Me and I party på gång?

2010-02-17 @ 18:08:01
Postat av: Esmeralda

Malin: Nej jag har faktiskt inte tänkt ha något den här gången. Hittade inget som jag "måste" ha i vårkollektionen. :) Kan iofs säkert ändras om jag får se kläderna IRL, typ hos dig! ;)

2010-02-17 @ 18:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0