Heja mig!

Jag hade tänkt träna imorse men latmasken tog övertaget efter frukosten och sen hade jag inte tid. På eftermiddagen blev jag plötsligt sugen på att åka till gymmet och tänkte att det är väl bäst att passa på annars blir det inget. På med träningskläderna, iväg till gymmet och i med hörlurarna i öronen.

Planen var att "powerwalka" 20 minuter och sedan styrketräna en stund men när jag gått i 20 minuter hade autopiloten kopplats på så benen nästan gick av sig själv. Jag höjde därför målet till 30 minuter och tänkte sedan prova att springa någon minut. Jag har inte sprungit sen förra sommaren så jag antog att jag bara skulle orka någon minut men jag sprang 10 minuter i ett svep och höjde hastigheten och "spurtade" en extra minut innan jag avslutade med att "powerwalka" 4 minuter till, så totalt avverkade jag 45 minuter på bandet, varav 11 minuter jogging. Heja mig! Jag hade lätt kunnat springa mer men hade tidsbrist då klockan närmade sig middagstid. Det var till och med riktigt kul så förhoppningsvis törs jag göra om det nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Johanna N

JÄÄÄ! Heja dig, tusan så duktig du är!!!

2010-04-10 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0