Lyxproblem, men uääähhhh *gråt*

Idag kom äntligen småkillarnas dagisfoton!

Dagen de fotades ikläddes de fina nya tröjor och lämnades ungefär 10 minuter innan fotograferingen skulle starta. När de hämtades hade minstingen plaskat i toaletten och hade sin fina tröja i en väl försluten plastpåse men skitsamma, tänkte jag. Huvudsaken att han hann ha den under fotograferingen!

Idag skuttade jag glatt in med posten och rev upp kuverten med foton och höll baske mig på att svimma av chock när jag drog fram L´s foton där han skrattar och är sååå söt... men iklädd en FUL OMBYTESTRÖJA!! På något mystiskt sätt lyckades han alltså plaska toavatten under de minutrar de var tvugna att vänta på sin tur! Jag vet att det är en skitsak att tjura över men jag trodde faktiskt att det var idiotsäkert. Tji fick jag!

Nästa år kanske han inte har samma dragning till toaletter längre (man kan iaf hoppas!) men då kommer jag att skicka med EXTRA kläder som faktiskt duger till fotografering om olyckan skulle vara framme!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa... vad ska man säga?! Snabb liten herre du har där :)

2009-11-03 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0