Ain´t it sweet

... med en "pre-teen" in tha house! ;)

 

Minstabroren är också väldigt sweet just nu. Han klättrar på allt, upp på köksbordet mm, river ner allt han får tag på, trycker på alla knappar han kommer åt (har sabbat luckan till äldstebrorsans Xbox360 *grr*), skriker och tjurar som en tonåring, skallas, luggas, slåss och bits och kastar grejer omkring sig. Huu! Till och med dagispersonalen har börjat kommentera att han är minst sagt påhittig och att det ständigt händer grejer där han är... Ojojoj, var ska detta sluta?

Jag är lite handikappad idag för jag var nämligen på bio igår och blev så j*vla rädd vid ett tillfälle så jag flög rakt upp i stolen, vilket gjorde att personerna bakom mig började gapskratta, jag sträckte sidfläsket och fick jordens mest jävulska senadrag i baksidan av ena låret. Försök att sträcka ut ett senadrag i en trång biosalong (INTE lätt!)! Idag känns det som att höftkulan halkat snett så jag haltar lite käckt. :)

Kommentarer
Postat av: Indra

Hi hi, förlåt att jag skrattar åt bio-incidenten. Det skulle kunna hänt mig. Ifall jag hade varit på någon annan film än Mamma mu och kråkan de senaste åren. ;-)

2009-11-07 @ 09:57:23
Postat av: Johanna

haha, förlåt jag skrattar oxå :) även åt m´s "gulliga" meddelande på kylen :)

2009-11-09 @ 19:59:36
Postat av: Johanna ♥

Men aj!! Vad tusan såg du för film??

Otroligt piffigt de där på kylen, skulle kunna vara både F o M här hemma!

2009-11-14 @ 16:34:34
URL: http://www.jofimiel.blogspot.com
Postat av: Esmeralda

Jag såg "Flickan som lekte med elden"!

2009-11-15 @ 13:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0