Salmonella

Ja då väntar vi på Salmonellan då. ;) L inspekterade diskmaskinen och hann provsmaka både på en del till perkulatorn och på en skärbräda som jag skurit rå kyckling på. Urk! Jag vill minnas att en liten kille åt på en död skata/kråka när han var i ungefär L´s ålder, och mig veterligen har han inte tagit någon skada av det, eller? :) 

L är så förbaskat klåfingrig nu och når betydligt mycket längre än han bör göra. Just nu kämpar han med att dra ner en Cult-blomkruka från fönsterbrädan i vardagsrummet. Ajabaja! Det är alltså dags att ta projekt barnsäkring till nästa nivå.

Idag blev jag "haffad" av en Halebopkille när jag var med en kompis och shoppade. Jag som alldeles nyss var så nöjd över att Halebop slopat månadsavgiften/minimiförbrukningen på kontantkort slog till och band upp mig på ett 24-månaders abonnemang och köpte dessutom en ny mobiltelefon! Jag vet inte vad som flög i mig. "You had me at Hello", som det heter i "Jerry Maguire"... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0