Om jag säger så här...

Det blir nog inget staket i sommar. Heller. Jag hoppades att skatteåterbäringen skulle räcka till fönster OCH till åtminstone en del av staketet, men JÄKLAR vad det är dyrt med fönster!! Trots ROT-avdrag och värsta kampanjen så att vi endast betalar för själva fönstren och får arbetet helt gratis så ryker alla pengar till tre trista fönster.

Vilken skittråkig utgift. Nästan lika trist som när vi bytte tak förra sommaren, fast ÄNNU dyrare.

Jag bad om prisuppgift för att byta altandörrarna också. Varje dörr skulle kosta ca 18.000 kronor att byta. Fatta! Det är 36.000 för båda dörrarna. Plus nästan lika mycket för fönstren. Nja, vi skippar nog dörrbytet för den här gången och ser om det går att lösa på något billigare sätt...


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, sådan servetter MÅSTE jag köpa!! Du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0