Insikt

Jag och mellansonen har precis spelat fotboll mot storsonen och hans kompis. Vi förlorade med 9-1. Det enda målet "vi" fick var ett självmål. Äldste sonen har varit totalt ointresserad av fotboll tills i mitten av den här veckan när hans kompis tydligen lyckades övertala honom att han kunde vara hans personlige tränare, så nu tränar de frenetiskt flera timmar varje dag! :) Idag har han lärt sig att springa med bollen och imorgon ska kompisen lära sonen allt han kan om fotboll! :D

Under kvällens fotbollsträning blev jag pinsamt medveten om att jag är långsam, osmidig och oteknisk, och att jag verkligen behöver börja springa! Finns det inte något enklare sätt att bli smal och snygg??

Kommentarer
Postat av: Frida

LCHF!

2009-05-09 @ 22:37:45
URL: http://www.fjii.se
Postat av: Lina

sjukt kul !

säg till din son att jag också börjat lira boll igen, så när jag kommer till helgen kan han få lära mig allt han kan :D

2009-05-09 @ 22:45:34
Postat av: Esmeralda

Frida: Nä, det går för sakta! :)



Lina: Vad bra, då vet du vad du ska göra hela helgen. :)

2009-05-10 @ 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0