Underbara unge ♥

Riktigt så underbar var han inte imorse runt 4 när han ansåg att det var dags att kliva upp...

Här går det undan! Nu har han lärt sig att sätta sig upp från krypläge, vinkar när man säger "hej" och tittar mot lampan när man säger "lampa" eller "mamma" (?). Han kryper fortfarande endast baklänges och krälar framåt, väldigt målmedveten när han spanat in något intressant.




Tradera är verkligen ett helt fantastiskt ställe! Tidigare idag "vann" jag en vindtät fleecejacka till mellankillen och troligtvis kommer jag att försöka få tag på en likadan till L också. Om en halvtimme går mina egna auktioner ut och de pengarna räcker för att finansiera fleecejackorna, så de blir ju typ gratis! :)

IKEA är också ett fantastiskt ställe men där är det svårare att handla "gratis"! Har vänner som ska dit snart så jag ska skicka en beställning med dem men inser att vi nog måste åka på en egen IKEA-tripp snart. Speciellt eftersom vi planerar att göra iordning L´s rum + ett data-/förrådsrum och kommer att behöva en hel del grejer. Letade för övrigt info om innerdörrar till de rummen och kom fram till att en dörr med karm och andra nödvändiga tillbehör (t ex handtag...) går på minst 1500 riksdaler. Shit, måste leta fram fler saker att sälja på Tradera!

Nu ska jag försöka se slutet på Benjamin Button-filmen (det är tredje kvällen jag kämpar med den nu).

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag försökte se den tre gånger idag, dom två första somnade jag, tredje gången kom Jonas hem från jobbet och störde.

2009-03-22 @ 04:04:15
URL: http://www.fjii.se
Postat av: Indra

Det går inte att lämna kommentar på inlägget ovan där han sitter upp. Gud så söt han är! Tänk att du har fått tre så fina barn. Vilken rikedom!

2009-03-26 @ 20:00:41
Postat av: Esmeralda

Indra: Nej jag har märkt att det inte går. Vet inte varför! Ja det är helt osannolikt att man kan lyckas så bra tre gånger om! :D

2009-03-29 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0