Nej det är ingen vanlig dag

För det är L´s födelsedag, HURRA HURRA HURRAAAAAAA!



Visst är det något speciellt med 1-årsdagen? Nostalgiskt och magiskt! Visst är de andra födelsedagarna också speciella men just 1-årsdagen är något extra. Vad gjorde jag den här tiden för exakt ett år sedan? Min coola barnmorska stod vid datorn bredvid min säng och hummade samtidigt som hon tittade på CTG-kurvan och dokumenterade. 8.30 ringer hon efter assistans och barnmorska nummer två kommer in och 8.34 är L född!

När man fyller år borde man vara glad men det tycker tydligen inte L. Han har sett ut så här mer elle rmindre hela morgonen:



Det kan bero på tänder (alltid skönt att kunna skylla på nånting). Det kan även ha att göra med att han/vi blev väckta av mellanbrorsan lite för tidigt. Nu ska jag stoppa honom i vagnen så han får sova och sen hoppas vi på ett trevligare födelsedagsbarn resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: Indra med familj

Grattis på första födelsedagen!

2009-07-06 @ 13:15:15
Postat av: Sofi H

Stora grattishälsningar på allra förstaste födelsedagen från packet i Jämtland.



:-)

2009-07-06 @ 18:49:21
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Mormor

Största Grattis till Leo från mormor o morfar!!

Syns till helgen, kram kram

2009-07-06 @ 19:39:52
Postat av: Esmeralda

Thank you, thank you!

2009-07-06 @ 19:52:29
Postat av: Lovisa

Haha, vad söt! grattis. Tyck till om dagens outfit på min blogg! =)

2009-07-06 @ 20:22:33
URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0