Looki looki - no hands

Lille prinsen har blivit riktigt duktig på att stå utan stöd och har till och med börjat ta några steg själv. Det finns alltså hopp om att han ska kunna gå hjälpligt när förskolan drar igång...

Förra veckan hittade jag ett så fint set på KappAhl, av alla ställen, som jag var tvungen att köpa trots att det kanske inte är så praktiskt med svart- och vitrandiga byxor till en gräskrypande bebis. :) Det fanns ett likadant set där byxorna var röd- och svartrandiga men då var tröjan vit (= också mycket opraktiskt). Vad dum jag var som inte köpte båda seten och la ut den vita tröjan och de svartvitrandiga brallorna på Tradera, eller gav bort till någon annan bebis som kan lorta ner sig... De har mycket fint på KappAhl nu!




Hittade en rea-tröja till mellansonen också som bara skreeeek efter att bli köpt (tröjan alltså)! Han behöver verkligen inga nya kläder just nu och definitivt inte t-shirts men den här gick bara inte att motstå! ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Guuuuuuuuuuud så fina!! Önskar att mina pojkar kunde sluta vara så mansgrisiga och ta på sig rosa. Jag sätter allt mitt hopp till Stefan, han kanske kan bli min flickpojke!!

2009-07-05 @ 21:56:03
URL: http://matodast.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Maria: Om du inviger Stefan i den rosa världen redan nu så kanske brorsorna blir inspirerade! :)

2009-07-06 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0