Pannlampsorientering

Alldeles nyss när jag tittade ut genom fönstret såg jag en joggare med pannlampa (ambitiöst!)...som mötte en annan joggare med pannlampa (vilket sammanträffande). 50 meter längre bort ser jag ännu en pannlampsutrustad människa (vad sjutton händer?). Helt plötsligt kryllar det av studsande lampor! De springer med näsan i ett papper fram och tillbaka längs våra radhuslängor. Helt plötsligt viker en av joggarna av och pulsar i meterdjup snö rakt in till en översnöad lekpark, stämplar sitt papper bakom rutchkanan och pulsar tillbaka. Intressant! Måste googla och se om det är ett vanligt förekommande fenomen så här i stadsmiljö. :) 

Kommentarer
Postat av: Indra

Ha ha, tur att man får lite spänning i vardagen ibland. :-)

2009-02-24 @ 19:31:53
Postat av: Anonym

Indra: Ja, jag och alla barnen stod i fönstret och tittade och var väldigt fascinerade! :)

2009-02-24 @ 22:23:10
Postat av: Indra

Är du anonym i din egen blogg också? ;-)

2009-02-25 @ 08:46:56
Postat av: Esmeralda

Indra: Tydligen! :D Jag fattar inte varför det blir så hela tiden!?

2009-02-25 @ 13:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0