Komplicerat



När jag var liten och spelade tv-spel så var handkontrollerna väldigt enkla. En upp-ner-höger-vänster-knapp, en knapp för att hoppa och en annan för att slå/skjuta. Lätt som en plätt! Nu för tiden är det tre olika svänga-runt-mojänger och en väldans massa knappar. Jag kan inte alls få gubben att gå dit jag vill. Mellanbrodern brukar tjuvspela på storebrorsans xbox ibland, och kämpar på med alla knappar och spakar. Vill han att gubben ska svänga så svänger han själv med hela kroppen. Ibland står han nästan med ryggen mot tv:n för att få gubben att gå åt rätt håll. Ska gubben gå framåt så går sonen också framåt! :) Det är väldigt underhållande att tjuvtitta på honom när han spelar!

Kommentarer
Postat av: Indra

Haha, jag kan tänka mig att jag skulle göra precis som S. :-)

2009-04-26 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0