Bröstmjölk i hjärnan

Hade en diskussion med storsonen imorse om vilken tid han börjar skolan på morgonen:

M: Du har sagt att jag börjar 8.
Jag: Nej, jag har sagt att du börjar 10 över 8.
M: Men du har sagt att jag börjar klockan 8.
Jag: Nej, jag har sagt att du börjar 10 över 8.
M: Men du har sagt att jag börjar klockan 8!
Jag: Isåfall var det förra året när ni började klockan 8 på onsdagar.
M: Nej du har sagt att jag börjar klockan 8 nu!
Jag (med mycket irriterad röst): Men herregud! Nog vet väl jag när du fyller år!!?

Öhhh?? Blev jag så less på hans envishet att jag powernapade stående och drömde att han fyllde år eller vad tänkte jag egentligen på(/med)?

Kommentarer
Postat av: Jenny m.Tim & Max & Olle

Hahahaha,förvirrande för sonen!!!



Tur att du kan skylla på amningshjärna!!!



Ha det!!

2008-09-10 @ 08:42:48
URL: http://mammajennys.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Jenny m. T, M & O: Ja hsn såg väldigt frågande ut innan vi båda började skratta! :-)

2008-09-10 @ 16:59:23
Postat av: Mamma

Roligt att höra när det snurrar till för flera!! Kram till Er alla

2008-09-11 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0