Shopping-abstinens

Jag hade planerat den här dagen så bra. M skulle se på film på fritids och därmed vara där lite längre än vanligt idag. Jag, S och L skulle bege oss ner på stan, shoppa lite "tag 3 betala för 2"-barnkläder på Lindex, kanske köpa nåt fint på Lilla Mirakel som firar 3 år och nyligen blivit utnämnda till årets barnbutik och därför har 20 % rabatt på alla barnkläder, och slutligen fika med de gamla AFF-mammorna och deras barn. Nu blev det inte riktigt så... S hostade igår så att han kräktes medans vi åt middag och fortsätter hosta lika illa idag. Dagens shopping fick utföras på Apoteket istället.



Hostmedicin, nässpray och reflex - visst borde man överleva hösten då? Som plåster på såren fick jag iallafall hämta ut ett paket från Me&I med en molnbody till L och sköldiskallingar till S. :) Imorgon kräver jag att få åka ner på stan en sväng och göra av med lite pengar. Jag måste!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fyller år snart, du skulle ju kunna slösa lite pengar på present?

2008-11-21 @ 16:44:26
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Esmeralda

Frida: Slösar du pengar på present när jag fyller år?

2008-11-21 @ 18:27:39
Postat av: Malin med Johan och Linn

Aha det förklarar din frånvaro. Vi saknade dej. Kan rapportera att Loxen är friskförklarad av osteopaten, jippie! Hon såg pigg och fräsch ut, det var ett härligt gäng busungar och en trött AZ gruppchef. Veckan som varit har inte varit kul som du kanske förstår.

2008-11-21 @ 18:38:38
Postat av: Maria

Vi saknade er, synd att ni blev sjuka. Apoteksshopping är det ju inte så roligt att lägga sina slantar på.

2008-11-21 @ 19:43:13
URL: http://mariashemmapyssel.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Malin m J & L: Förstår det. Har tänkt på dig en hel del i veckan... Attans att vi inte kunde komma idag. Jag var ju SÅ peppad! :)GRATTIS LOX om du läser!! :D

2008-11-21 @ 20:24:28
Postat av: Frida

Jag har inga pengar att slösa!

2008-11-21 @ 22:08:59
URL: http://blogg.fjii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0