En loska till forskningen

Idag har jag och L varit på tandläkarhögskolan och donerat ett lass saliv till en studie. Kändes lite mysko att sitta och tugga på en paraffinklump och spotta i ett provrör. Eller att få sugkoppar fastmonterade i kinderna samtidigt som jag käkade sura tabletter... L flinade glatt hela tiden medans tandläkaren (?) sörplade med ett litet rör i hans mun. Som tack för bidraget fick han en tandborste! :)

L har för övrig de senaste dagarna lärt sig att han kan låta. HÖGT. Och att skratta högt, och att grabba tag i snoppen och draaaa, och att sträcka sig efter saker. Snart tar han körkort och flyttar hemifrån!

Kommentarer
Postat av: Indra

Jag har svårare att få folk att donera tarm till min forskning. Förstår inte varför?!

2008-11-19 @ 08:30:09
Postat av: Esmeralda

Indra: Nä det kan inte jag heller fatta! Det är väl liksom bara att knipsa av en bit?! ;) Nej, fasen - det är nog inget man gör hur som helst, men ska det ändå opereras bort en del så kan man ju lika gärna ge bort den till nån som vill ha den! s

2008-11-19 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0