Sommarhelg

I helgen var det verkligen sommarvärme! Sommarkläder och slömiddag ute på altanen. Tyvärr försvann värmen och solen lika snabbt som den kom och natten till igår frös min krukros ihjäl. : (

Lördagsfika:

solfika

Samma kväll får S för sig att han ska åka bob. Det spelar ingen roll hur jag försöker övertala honom att det måste vara snö. Han SKA åka bob! Så här "glad" blir han när han inser att mamma alltid har rätt! ; )

bob

Och en bild på bebisens växthus v 28+0. S tycker att bebisen ska heta Bamse eller Pingu. Någon som har ett bättre förslag? Snälla?!

28+0


Kommentarer
Postat av: Nilla

klart man ska prova att åka bob på gräset, tänk om mamma har fel *ler*
Namnförslag: Adele,Rasmus,salomon,Didrik,Saga
Kram

2008-05-10 @ 08:15:02
URL: http://samandras.blogg.se/
Postat av: Frida

Kan inte den här bebisen heta Schnappi då?

2008-05-11 @ 10:55:40
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Esmeralda

Tack för förslagen men nja, jag vet inte. Jag sätter allt mitt hopp till att bebisen själv berättar vad h*n heter när h*n kommer ut.

2008-05-16 @ 11:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0