Vilohem

Ja, imorgon åker jag och alla barnen till mina föräldrar för att fira jul (sambon kommer på tisdag när han jobbat färdigt). Där förväntar jag mig hotellfrukost, sovmorgon och barnvakter. Eller nä, kanske inte... Men det kunde iallafall vara trevligt om någon över 10 ville äta frukost med mig. Iallafall NÅGON av dagarna... :)

Minsta monstret har sovit rätt så bra de senaste två nätterna! *peppar peppar* Kanske var det hoten om att säga upp mig från moderskapet som gjorde susen. Nu hoppas jag att det håller i sig annars vette tusan hur vi gör medans vi är bortresta. Bäddar i garaget kanske, där vi stör minst.

Storkillen har klarat mattemålet så han behövde inte ta hem matteboken över lovet! Gissa hur stolt han är över det?! :)

Mina häftiga vinterskor kom rekordsnabbt, två dagar efter beställningen, och de passade faktiskt bra! Jag har inte använt dem ute ännu men himlars vad de kommer att klättra bra i snöhögarna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ställer upp på frukost, men vem som helst under 50 år!

2008-12-20 @ 21:42:14
Postat av: Maria

Ha en riktigt god jul! Hoppas du får vila upp dig nu. A&H tackar för julkorten förresten! Det lustiga var att H:s kort kom fram en dag före A:s kort så killarna hade många teorier om vad som kan ha hänt, där de flesta teorier gick ut på att brevbäraren på något sätt tappat kortet på vägen hit och dagen efter hittat det igen. :-)

2008-12-20 @ 23:53:07
URL: http://mariashemmapyssel.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag ställer också upp på frukost, om någon ställer upp som promenadsällskap. Jag kanske till och med kan låna dina suveräna skor för jag har insett att jag inte får plats med några.

2008-12-21 @ 00:31:25
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Frida

Jag ställer också upp på frukost, om någon ställer upp som promenadsällskap. Jag kanske till och med kan låna dina suveräna skor för jag har insett att jag inte får plats med några.

2008-12-21 @ 00:31:51
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Esmeralda

Maria: Men stackars A! Hoppas att han inte blev ledsen när han blev "utan" kort. Tur att det kom fram till slut! :)



Lina & Frida: Schysst! Då ses vi runt frukostbordet vid 7-snåret! :D

2008-12-21 @ 15:55:53
Postat av: Maria

Nejdå, han var inte ledsen, dom tyckte nog mest att det var spännande vad brevbäraren hade tokat sig. Fast det var tur att det kom fram dagen efter så dom slapp fundera mera och tappa tron på Posten. ;-)Annars hade jag nog slängt ihop ett fejk-kort. Ha ha.

2008-12-21 @ 21:49:50
URL: http://mariashemmapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0