Prickar på längden

Äntligen har mattan kommit! Enligt första beskedet skulle den inte komma förrän i början av juni men på något sätt lyckades de få hem den redan nu i april! Hon som sålde den sa att hon blev så inspirerad när jag beställde mattan att hon var tvungen att mäta sin hall och beställa en till sig själv också! : ) Jag fick dessutom 10% rabatt!

Så här ser den då ut. Den ligger inte så snyggt nu då vagnen står i vägen. Ska testa att lägga den mitt i "gången" även fast vagnen då kommer att stå på mattan.

Pappelina

Så här tjusigt hade ungarna placerat den när jag hoppades att de låg i sängen och sov sött...

Pappelina2

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mattan var jättesnygg! Kul med färg som bryter. Kram

2007-04-30 @ 11:47:31
Postat av: Linda m Tova, Loke, Viggo o Saga

ha ha..jag jag undrar om en sån matta hade fått ligga på sin plats härhemma...snygga är de iallafall och jag vill gärna ha en...det blir som en stor färgklick i rummet ju !

2007-05-01 @ 12:24:17
URL: http://lillith76.blogg.se/
Postat av: Malin med Johan och Linn

Snyggt!
Men jag tycker att Indra har ett bättre förslag för trappan än vad dina barn har.

2007-05-02 @ 13:49:53
URL: http://malinska.blogg.se
Postat av: LoX

Kanonsnygg!!
"Min" svarta finns ju aldrig (enligt designonline). :-(

2007-05-08 @ 13:09:41
URL: http://lo.blogg.se
Postat av: Frida

Hur mycket plats har ni i bagaget när vi ska till dorotea?

2007-05-30 @ 15:38:48
Postat av: Frida

Har ni nå flyttkartonger jag kan få förresten?

2007-05-30 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0