April

April

Är det verkligen meningen att det ska se ut så här nu? I april? Så här mycket snö har vi inte haft på hela vintern och precis när man fått lite smakprov på våren så ska det förstås vräka ner flera decimeter snö! *sur*

Jag börjar jobba om ganska exakt 2 månader... Kommer jag att få njuta av den här sista tiden hemma eller måste jag pulsa i djupsnö ända till juni?

Påskris har vi iallafall haft på köksbordet i några veckor och det är så vårigt och fint! Tyvärr förpassades riset in till tvättstugan idag för när som helst kommer en pollenallergisk kompis och hälsar på. Hon fyller för övrigt år idag så självklart måste vi fira med kladdkaka!! :)

Killarnas vårjackor är inhandlade och klara. M fick en mörkgrön från H&M och Sam fick en blå-röd från H&M Rowells. Hade inte tänkt köpa den egentligen men när jag beställde annat via internet så fick jag erbjudande om att köpa den för halva priset så då slog jag till. Skitbra om jag får säga det själv! ;)

Kommentarer
Postat av: Humla

Jo det är bra synd om oss som har så mycket snö... visst är det!? Påskris och kladdkaka låter som ett bra sätt att skynda på våren dock! :-)

Kram!

2006-04-08 @ 20:45:29
URL: http://www.mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0