Varför är det så kul att spendera pengar?

Finns det något som kan få en på bättre humör än att gå på stan och impulsshoppa, eller om man är riktigt strukturerad - bocka av inköp för inköp på shoppinglistan!? Alldeles fantastiskt är det förstås när man lyckas traska in på PO.P precis när de börjar sina O!-dagar då de har skitbra priser på en massa snygga kläder! Jag är oftast liiite för snål för att handla kläder där (förutom mössor *s*) men under O!-dagarna kan jag bunkra upp! :)



Lejontröjan köptes till L för att invigas på lördagens dop där JAG skulle vara fadder till underbare E. Nu ville det sig inte bättre än att jag straffades för något ont jag gjort och fick därför istället för dop plågas av halsfluss hela torsdagen och över helgen. Igår besökte jag Vårdcentralen och gårdagens shopping såg därför ut så här:



Kommentarer
Postat av: Emil

Hejsvejs, ville bara säga att det var riktigt tråkigt att du inte kunde komma på mitt kalas-dop, men det låter bra att du kryat på dig. Sen ville jag tala om att jag smaskar gröt för "kung och fosterland". Attans va gott det är! Vilka fina kläder du har shoppat till barnen! E & S

2009-10-07 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0