Just nu

Just nu spelar Green Day i Globen! Fasen också att jag inte kunde vara där. Min tonårstids gudar! Jag skulle så gärna vilja sett dem live!

Lillfisen är fortfarande sjuk. Det är konstigt hur man efter några dagar tänker att "han känns inte så varm", "han är nog snart frisk" och då visar tempen 39,2 grader.

Ikväll har jag och en kompis varit på bio och sett Fame! Jag ryktes med och var nära att stampa takten och applådera på ett ställe men nån höjdarfilm var det inte. Den får godkänt men inte så mycket mer är så. Nu ser jag på filmen om Hagamannen på 1:an och ryser bara jag ser honom. Hu, vilket vidrigt kräk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror inte jag vågar se Fame, jag tror den är skitdålig. RIKTIGA Fame är ju helig!

2009-10-11 @ 22:15:54
URL: http://www.fjii.se/blogg/
Postat av: Esmeralda

Frida: Jag tror inte jag har sett den riktiga Fame-filmen. Jag minns bara nån serie som gick på 90-talet. Måste se filmen nån kväll men kommer förmodligen att svimma av chock/skam om det är en massa killar i trikåer. Det kan verkligen ALDRIG bli snyggt!

2009-10-12 @ 17:46:18
Postat av: Frida

Då MÅSTE du se riktiga!

2009-10-12 @ 18:21:17
URL: http://www.fjii.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0