En månad till julafton!

Balkongen är pyntad med ljusslinga och imorgon (kanske?) ska jag börja adventspynta inomhus. Minsta syrran är här och göder mig med Ben&Jerry´s-glass... Andra syrran fyller år imorgon och fick en grytlapp i present av mig. Jag och minstasyrran var på New Moon på bio i söndags och jag måste erkänna att jag är lite fast. Vi har sett den två gånger nu (nja, ok, jag sov större delen av andra visningen) och jag håller på att lyssna på just "När jag hör din röst" (New Moon) som ljudbok. Man kan ju försöka att inte låtsas om att majoriteten av skådespelarna är födda på 90-talet... Innan filmen visades en trailer för Nya Melrose Place, och "stolgrannarna" sa "Vad är det?" "Ingen aning, nån serie eller nåt kanske?". Då kände jag mig plötsligt väldigt mycket äldre än alla andra i salongen! :)

Snaaart ska jag och en kompis åka till IKEA! Jippie! Förhoppningen är att vi ska komma iväg före jul så nu hoppas jag att vi är lediga samtidigt nån dag så vi kan åka. Tyvärr är inte IKEA-budgeten så stor som jag skulle vilja att den var, men några lampor och annat smått och gott ska jag väl kunna komma hem med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0