I ♥ Bill

Yupp, ser True blood på kvällarna tills ögonen blöder (vitsigt va? True blood handlar om vampyrer.) och än så länge är jag sååå kär i Bill! Jag drömde till och med om vampyrer inatt!

Lille sonen är grinig och klängig och det skulle inte förvåna mig om han blir sjuk nu. Det skulle vara alldeles förskräckligt dåligt planerat eftersom jag börjar jobba på tisdag...

På tal om övernaturliga varelser så drabbades jag av självaste köpjävulen idag när jag var på Plantagen! Jag skulle köpa två krukväxter + krukor samt nånting höstigt att sätta i krukorna ute. Väl där så hittade jag vad-det-nu-var som skulle passa fantastiskt bra i en rabatt där jag behöver något höstblommande. Även en stor utekruka i betong hamnade på vagnen. Jag gissade att det skulle sluta på runt 500 kronor och tänkte att det är då förbaskat dyrt med blommor! Slutpriset var mer än det dubbla! ....Ärligt talat så blev det nästan det tredubbla! För de pengarna hoppas jag att min höstplantering blir jäkligt snygg!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag undrar lite varför han kallas Bill när han heter William?

2009-08-30 @ 19:45:35
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Esmeralda

Frida: För att Bill är ett vanligt smeknamn för William. Man skulle kunna tro att de borde kallas Will, men jag tror att det är vanligare (?) att de kallas Bill!

2009-08-30 @ 19:52:45
Postat av: Frida

Konstig grej. Hade han kallats Will så hade jag ju fattat...

2009-08-31 @ 09:48:20
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Maria

Bill är i Amerika ung. som Mikael blir Micke här i Sverige.



Och ja. William Thomas Compton ÄR het. Yummy! Men, jag är nog lite svag för Eric också. Älskar denna serie!!!



2009-09-03 @ 23:01:46
URL: http://matodast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0