Håll i hatten!

Här stormar det! Blåsigt och regnigt.



S tog en powernap efter att ha "jobbat" hela dagen (fråga mig inte vad han jobbat med). Han skulle absolut ha tjocksockarna på "så det inte blir så halkigt". (What?) Schysst sovstil har han iallafall...



Igår bakade vi naturligtvis bullar men det blev bara en plåt med kanelbullar och resten med vanilj i. Har aldrig misslyckats så enormt med bullbakningen tidigare. De två första plåtarna blev riktiga fulbullar! Här visar jag alltså bara en närbild på några av de hyfsade bullarna. : )


Kommentarer
Postat av: Indra

Skön stil! Skulle en annan sova så där så skulle man inte komma sig upp pga nackspärr och dylikt sedan. :-)

2008-10-05 @ 19:48:45
Postat av: Esmeralda

Indra: Nä precis! Jag vet inte ens om jag kan hamna i den där ställningen i VAKET tillstånd!

2008-10-07 @ 09:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0