Livstecken

Det känns som att jag skrivit det här förrut, men... - jag lever! :) De senaste veckorna har jag dock varit instängd i en farmakologibubbla då jag pluggat till dagens tenta, varvat med halvtidsjobb. Nu är den iaf gjord så nu är det bara att vänta på resultatet och sätta tänderna i nästa kurs som startar imorgon! Då ska vi bli experter på eksem, springmask, impetigo, nästäppa och annat matnyttigt...

Familjen har under den här tiden (närmare bestämt i förrgår) utökats med en liten hundpojke. Planen var att det skulle bli en Bella men efter att ha träffat valpsyskonen bestämde vi oss för en Billy istället. Fortfarande ensam kvinna i hushållet alltså...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0