Nuså!

Vad tycks? Det som fattas på bilden är taklist och dörrfoder.



Man blir nästan yr i bollen av allt det randiga. Och nu när det är färdigtapetserat så tycker jag att det skulle vara snyggare med vågräta ränder på en av de andra väggarna istället... Det får bli ett framtida projekt!

Jag och största sonen har bytt hans joggingskor mot en annan modell, i storlek TRETTIOSJU. De passar perfekt till mig. Tyvärr så sliter han rätt så rejält på skorna nu för tiden, annars hade jag kunnat ärva dem av honom när han vuxit ur dem. :)

Kommentarer
Postat av: Indra

Vad snyggt det blev! Kanonfint!



Oj 37!!? Vi har köpt skor i 28 nu tror jag det var så jag ser ju var det hela är på väg... Snart har man hallen full med 44:or ;-)

2009-04-22 @ 06:46:24
Postat av: Mormor

Det blev ju kanonbra!! Kramar

2009-04-22 @ 15:51:58
Postat av: Esmeralda

Indra: Samma här! Köpte skor till S i storlek 28. Han ser ut som ett L nu! :) Varken jag eller A har speciellt stora fötter så jag vet inte vem de brås på. Jag hoppas att M´s fot-tillväxt börjar plana ut snart! :)

2009-04-22 @ 21:47:01
Postat av: Jenny

Supersnyggt!!!!

2009-04-23 @ 13:41:59
URL: http://mammajennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0