Trött

Mellansonen har varit väldigt lättretlig de senaste eftermiddagarna (och fick som väntat feber i torsdags) men har ändå tjatat varje dag att han vill ha kompis på kvällen. I onsdags ville han absolut ha kompis medans jag lagade mat och jag sa att vi äter först och sen får han ha kompis.

Efter att ha tjafsat så fram och tillbaka några gånger så sa jag nånting i stil med att "om du inte slutar tjata nu så säger vi till kompis-L att du är för trött och på så dåligt humör efter dagis så att han inte kan komma ikväll".

Sonen suckar högt och säger: Jag är inte trött på dagis, jag är trött på dig!"

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA! jag älskar dina baaaaarn! :)

Såna här kommentarer borde du skriva om varje dag. Det gör ju hela min eftermiddag när jag tittar in på lunchen.

Funderar för övrigt att komma till er på måndag med ev övernattning.. eller inte. jag får se hur det blir. Hör av mig i såfall.

2010-02-20 @ 12:41:14
Postat av: Esmeralda

Lina: Får du väl! Jag har inga planer tror jag.

2010-02-20 @ 13:01:05
Postat av: Erika

Ingenting är som fyraåringar (snart fem), det bara bubblar kommentarer ur dem. Det är bara att skratta och passa på att njuta innan humorn börjar bli allt för medveten. Kram!

2010-02-21 @ 09:38:51
URL: http://enlitenerika.blogspot.com
Postat av: Esmeralda

Erika: De kan verkligen slänga ur sig de roligaste kommentarerna! Synd att man inte kommer ihåg allt de säger.

2010-02-21 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0