Jiiises krajst

Har blivit sanslöst förkyld över en natt och nu känns det nästan som att jag ska avlida... Nä, inte riktigt men halva huvudet och ansiktet spränger så det känns som att ögat kommer att hoppa ut vilken sekund som helst! Blev överlycklig nyss när jag hittade en gammal Rinexintablett i en väska. :) Har skickat iväg sambon till ICA för att bunkra upp med Ipren och Panodil. Maxdos av dem båda, jordgubbar med grädde och Maria Montazami på tv kan förhoppningsvis göra kvällen uthärdlig.

Busskurerna i stan har blivit sååå mycket vackrare den senaste veckan. De har nämligen dekorerats med Sveriges snyggast man! En kväll förra veckan stod jag och väntade på bussen efter att ha jobbat sent. Klockan var efter 22 och det var svinkallt men jag var tvungen att mms:a bilden nedanför till en kompis och tycka att det var helt ok att stå där lite till! :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

muuuums

2010-05-04 @ 13:42:40
Postat av: Johanna

Hörru nu tar du å kryar på dig, basta! Så här kan du inte hålla på! :)

2010-05-04 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0