Fullt ös medvetslös

Ungefär har det varit så att jobba den senaste veckan... Igår jobbade jag mellan 14 och 22.11 och satt på rumpan totalt MAX 3 minuter. Imorgon är jag iaf ledig efter 4 jobbpass. Det ska bli sååå skönt! Jag är helt slut efter att ha jobbat 2 veckor efter 1½ års föräldraledighet! :) När äldste sonen kommer hem från skolan imorgon drar vi till inlandet och firar sambon som fyller 30!

Jag har inhandlat vinterskor till storsonen. I storlek 38, fast de var på gränsen till för små så jag måste byta till ett par 39:or! Helt sanslöst. Jag kan inte tänka mig att han ska få speciellt stora fötter då jag har 37 och hans far 42, så jag skyller på att Viking är små i storleken...

Ikväll har jag varit på Me&I-visning. Jag fick ingen wow-känsla när jag såg kollektionen men NÅNTING måste man ju köpa så det blev en tröja till mig, en till mellansonen och en sån där tunn jacka till äldste sonen. Lillfisen blev utan.

Jisses vad många ungar det verkar vara på jäsning i min gamla hemort. Det är bra! På mitt jobb är det också många som jäser. Det ställer till en del problem eftersom de som är gravida inte kan ta hand om de patienter som får t ex cytostatika. Där går det minsann inte att hålla en graviditet hemlig och ibland känns det som att vissa personer varit gravida i evigheter eftersom vi i vissa fall vetat om det sedan den dagen de testat positivt. :) Trevligt är det iaf med alla tjocka fina magar! Och nä mamma, jag är inte gravid!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker ni ska skaffa en flicka nu, eller två, så det blir jämnt i min statistik.

2009-09-11 @ 00:07:23
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Malin med Linn och Johan

Va!!! Ingen fyra på gång :-)

2009-09-14 @ 18:50:44
Postat av: Esmeralda

Frida: Nä, flickskaffandet blir ditt uppdrag! Jag står för pojkarna.



Malin: Nån fyra blir det nog inte. Inte än på 10-15 år iaf! :D

2009-09-14 @ 20:54:45
Postat av: Frida

Inatt drömde jag att du var gravid med tvillingar. Bara så du vet vad som väntar, liksom.

2009-09-24 @ 10:34:55
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Indra

Du är ju ung så du har 10-15 år på dig. ;-)

Tvillingarna har jag redan klarat av så statistiskt sett får du inte det. Det är ju bara var 80:e. :-)

2009-09-24 @ 19:13:04
Postat av: Esmeralda

Frida och Indra: Jag kanske får en ny "kull" när jag är 40! Tvillingar är så coolt men jag tror jag står över... :)

2009-09-28 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0