Ståbebis

Nu har lillfisen verkligen kommit på hur man ställer sig upp, och ställer sig upp och ställer sig upp! Tack och lov har han inte fattat att han kan ställa sig i spjälsängen men det är bara en tidsfråga. Just nu skakar han galler och kastar ut alla tuttar medan han låter "nananana" och dädädädädä" osv. Om nästan exakt tre månader börjar inskolningen på dagis och innan dess skulle det vara ganska trevligt om han kunde gå faktiskt. Gärna hyfsat stadigt så han inte blir översprungen av alla barn hela tiden. Shit, tre månader är ju SNART!!

Jag har fått en släng av förkylningen som snurrat runt i familjen och det känns som att hela huvudet är i en bubbla. Jag antar att det är därför jag varit så toksugen på att fara ut och springa de senaste dagarna - bara för att jag inte får/bör! :) När förkylningen gått över kommer jag säkerligen inte att vara lika sugen.

Imorgon ska mannen i huset byta ut planken/insynsskydden/vindskydden brevid altanen. Han tror att det kommer att gå snabbt. Jag tror att han inte vet vad han pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0