Villor & borden igen

För ganska exakt 3 år sedan skrev jag en lista med mina "Villor & Borden" här i bloggen:

Jag vill....

* ha ett hus NU! - Det har jag!!
* gå ner de här eländiga 5 kilona - Vad lustigt, jag har precis samma önskan än idag...
* vara ledig hela sommaren - Japp, det kommer jag att vara!
* vinna/få en massa pengar - Ja tack, gärna.
* köpa snygga kläder - Mhmm, det behövs verkligen.
* kasta bort en massa fula saker som står överallt i vår lägenhet - Nja, vi har så dåligt med förvaring så vi har helt enkelt inte plats med en massa fula saker som bara står och skräpar. :)
* ha en heldag på IKEA med trevligt sällskap och ett överfyllt VISA-kort - Absolut!
* få en helg för mig själv, exempelvis på spa - Åh, jag dööör! Sluta frestas! ;)
* ha riktig proffsmassage - Jaaaa!
* ha snorgröna Crocs även fast jag vet att de nöts ut på typ ett halvår - Snorgröna Crocs har jag. Nu önskar jag mig istället ett par ljusrosa att ha när jag börjar jobba!
* få bilen såld så vi kan köpa en annan - Inte aktuellt just nu.
* måla alla fula furumöbler vita - Gjort!

Jag borde...

* städa balkongen - Nä, det behövs inte tror jag. Däremot skulle vi behöva byta ut några brädor och typ hela golvet.
* putsa fönstren - Verkligen!
* motionera mer - Eh, ja!
* sortera i viktiga-papper-lådan - Nja, har inget akut behov av det just nu. :)
* läsa på inför jobbstarten om exakt 2 veckor - Har nästan 3 månader kvar innan jag börjar jobba igen så innan dess kanske jag hunnit läsa lite...
* åka iväg med alla bortsorterade kläder till Röda korset - Har inga bortsorterade kläder för tillfället.
* besöka tandläkare, optiker osv - Jepp! Har iallafall varit hos optikern...


Herre jösses! 3 år har gått men det känns som att listan är väldigt aktuell fortfarande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0