Lovely

Minigrisen har skrikit i princip heeeeela natten! Vet inte varför. Han har antagligen ont någonstans men Alvedon gjorde inte speciellt stor skillnad. Tippar på tänder. De korta stunder när han faktiskt somnade till och var tyst så skrek förstås mellankillen istället! Jag har burit ner honom från vardagsrumssoffan till sin säng FYRA gånger inatt. När det var dags att kliva upp imorse sov de däremot som klubbade, båda två! Alldeles strax ska vi knata iväg till BVC för 11-månadersvägning/-mätning. :)

Bara för att jag precis sörjt en skvätt när jag loggade in på internetbanken och kollade kontosaldot så dimper kallelsen till Hudmottagningen ner i postlådan. Jag ska (äntligen) få komma dit och förhoppningsvis få ett botemedel mot min läskiga tumme. Vill gärna att den ska vara "frisk" när jag ska börja jobba efter sommaren. Hur som helst så kostar besöket 300 kronor! Fy sjutton, det är inte billigt att vara "sjuk"...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hoppas dom inte tänker skrika nästa helg!

2009-06-05 @ 15:35:22
URL: http://www.fjii.se
Postat av: Esmeralda

Frida: Jag lämnar inga garantier. L och Elis kan ju yla ikapp!

2009-06-07 @ 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0