Besiktning

Idag har jag varit på 1-årsbesiktning med minste/yngste sonen. 8390 g och 73,5 cm och två sprutor i benen. Felfri på alla punkter utom vikten där det blir ombesiktning om ungefär 3 månader. 

När sambon kom hem från jobbet skulle vi lasta in alla gamla brädor från lekstugan i bilen för att köra iväg dem till soptippen. Några brädor behövde kapas och under det mycket kritiska momentet trampade sambon in en lång, rostig spik genom crocsen och in i foten... Inte bra. Får se om han överlever helgen eller om han tvingas ställa in partyhelgen med polarna och ligga med foten i högläge... (Yeah, right!)

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja det var en liten go ettåring. Emil var inte så mycket större. Han vägde 8,9 på sin ettårsdag.



Tänk så olika det är med vikten. Jag pratade m min väninna igår. Hon fick en son den 4 april (samma födelsedag som min Emil) i år. Han är nu drygt TRE MÅNADER och väger samma som din ettåring, eller till och med några hg mer. Ojoj, undrar hur stor han blir.



Förvisso tappar ju kurvan en hel del efter de första månaderna men ÄNDÅ. Vilken baffebebis, så stor.



Stackars sambon, fy så jobbigt det lät, och smärtsamt! Hoppas det inte blir infekterat! Hur gick det, fick han ställa in sin utekväll m polarna? :-)



kram kram



Anja

2009-07-11 @ 14:07:41
Postat av: mowii

fin blogg=D! läs och kommentera gärna min:D

2009-07-11 @ 20:13:20
URL: http://mowiii.blogg.se/
Postat av: mowii

fin blogg=D! läs och kommentera gärna min:D

2009-07-11 @ 20:13:22
URL: http://mowiii.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Anja: Oj, det var en stor bebis!! :) Det ska mycket till för att utekvällarna ska ställas in! Det verkar inte vara infekterat och gör tydligen inte så ont längre heller (kan eventuellt ha med alkoholförtäringen att göra...) så han hade tur. Jag trodde att han skulle behöva ta stelkrampsspruta men det gick visst bra ändå.

2009-07-11 @ 22:25:29
Postat av: Anonym

Ajaj! Stackarn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0