Ok - ett gäng bilder:

Leo som tomte på julaftons morgon:



Har börjat suga in underläppen och ser ut som en söt gammal gubbe (kräkhandduken är en ständig följeslagare...):



Vi hyrde en miniskoter under nyår. M & S kör (M är egentligen för stor med S ville inte köra ensam):



M, S och deras två kusiner åkte hundspann (i 19 minusgrader) precis innan vi packade in oss i bilen och åkte hem till stan igen efter nyår:



L fyller ett halvt år (även här är kräkhandduken med på ett hörn):



L spinner vidare på mellanbrorsans spår:



Här skulle det kunna vara riktigt fint men det är det inte. :) Tyckte bara att det sammanfattade "nuet" så bra! Pärlplattor, reafynd, julklappsljusstake, en kräkhandduk, broschyr från optiker (jag måste ut med ca 4000,- nu för nya linser + glasögon... Visst vet alla att jag fyller år snart?!), lååång tomte som ska plockas bort imorgon och ett foto på MIG! :) Har inte bestämt var jag ska hänga det.


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen hem igen! Hjälp vad han blir stor lille L! Så söt han är.

2009-01-11 @ 10:41:27
URL: http://mariashemmapyssel.blogg.se/
Postat av: Mamma Karin

Sötaste barnbarnen, lika söt som mamma! Snyggaste ljusstaken! Kramar

2009-01-11 @ 12:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0