♥ Syskonkärlek ♥

Storkillarna bråkar ibland om vem som ska ligga bredvid L i soffan! Det kallar jag syskonkärlek. :)



Mellanbrodern har en förmåga att bli lite vääääl närgången ibland...



Yes! Efter en månads kämpande har L äntligen förstått att välling är som balsam för en bebissjäl! Nu äter han välling både morgon och kväll utan tjafs och skriker till och med för att FÅ flaskan när man gör iordning vällingen. För bara någon vecka sedan skrek han för att SLIPPA vällingen.

Kvällsvällingmys på krockade airbags...


Kommentarer
Postat av: Lina

men gud. Vad dom är söta. På tisdag kommer jag till er tror jag..

2009-02-14 @ 12:17:57
Postat av: Esmeralda

Lina: Najs. Hur länge?

2009-02-14 @ 12:41:21
Postat av: Tove

Åh, hur i fridens dagar bar du dig åt för att lära honom?



Behöver tips till min flicka som vägrar ta flaska.. :-(

2009-02-16 @ 14:11:11
Postat av: Esmeralda

Tove: Åh, ett nytt "ansikte"! :) Jag testade att ge honom välling i flaskan några kvällar varje vecka utan större framgång. Han tuggade lite på nappen, tryckte ut den med tungan och skrek. Nån gång sög han i sig en pytteskvätt med sen tryckte han ut den och skrek. Helt plötsligt en kväll när han var lagomt trött så bara funkade det! Jag använde samma flaska och napp hela tiden (med största hålet). Lycka till! :)

2009-02-16 @ 22:09:25
Postat av: Tove

åhå..Då får jag väl fortsätta truga då.. ;-)

2009-02-17 @ 08:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0