Skridskopremiär

Igår inhandlades skridskor till mellansonen och strax efter det premiäråktes de förstås. Jag måste säga att jag blev riktigt imponerad! Han tog sig framåt med små små skär (om man kan kalla dem så), ramlade, skrattade och ville upp igen! Jag minns när största brodern åkte första gångerna. Han låg platt på isen och konstaterade surt att han inte kunde åka! Han ville knappt försöka. Nu, x antal år senare, åker han riktigt bra men som med mycket annat är han väldigt trögstartad.



Minste brodern har börjat rynka ihop hela ansiktet, fnysa med näsan och se helt galen ut när han är på bushumör. Himla charmigt! :)



Här är mellanbrorsan (drygt 1 år gammal) med liknande fnys-min:



I helgen bläddrade jag igenom barnens "mitt första album"-böcker och insåg att L är just nu en kopia av S i samma ålder! Några av bilderna där S var ca 6 månader skulle jag bombsäkert säga att det var L om de inte suttit inklistrade i S´s album! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sötnosar! Har ju sagt att de är lika som bär. Kramar

2009-02-02 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0