Några timmar på stan

Jag och minsta sonen har tillbringat några av dagens timmar på stan. Bokrean, jeansköp på H&M och lunch på ett barnvänligt café blev det.

Barnens hus har babykväll ikväll med bra priser på många saker. Vi är ute efter en framåtvänd bilbarnstol till mellansonen och just en sån har de bra pris på ikväll. Givetvis jobbar A ikväll och jag tar bara inte med mig alla tre grabbarna för att trängas med en massa galna människor för att försöka roffa åt mig en sån stol. Riktigt glad blev jag imorse när Babyproffsen annonserade i morgontidningen med samma bilstol för samma bra pris som gäller HELA DAGEN! Jag åkte dit direkt från stan men självklart var stolen slutsåld. Förhoppningsvis kommer det fler bra erbjudanden längre fram. Det är ingen brådska att vända honom än på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0