I ♥ IKEA

Igår impulsåkte jag och grannen till IKEA. Ungefär 26 mil enkel resa. Några timmar hann vi med i paradiset innan det var dags att brumma hemåt igen. Vi var överens om att vi är OTROLIGT effektiva när det gäller shopping! :) Bilen var proppfull med grejer och då menar jag verkligen proppfull! Vi hade nog inte fått in en till förpackning värmeljus ens! :)

Jag köpte två Expedithyllor som vi ska ha i sovrummet, en stående och en liggande.



Det är lite "compact living" här hemma med många barn och många saker, så förvaring är alltid välkommet. Tanken är att vi ska flytta datorn och "kontoret" från L´s blivande rum in till vårt sovrum så därför köpte jag en massa Kassett-lådor och tidskriftsamlare att stoppa alla viktiga papper och bra-att-ha-grejer i.



L ska få en likadan Expedithylla att ha på sitt rum så småningom. Ett alternativ är att vi tar en hylla var tills vidare så kan vi få någorlunda ordning i båda rummen! Det får dock vänta till nästa helg om syrran tänkt komma nästa vecka. Tror inte hon vill dela rum med L...

Kommentarer
Postat av: lina

syster skulle inte ha nåt emot att dela rum med L. Fast ett eget rum är rätt trevligt :)

2009-12-14 @ 17:49:50
Postat av: Esmeralda

Lina: Igår när vi pratade om rummet så kallade A det för "Linas rum"...

2009-12-14 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0