Vad göra?

Idag är sista dagen av minstingens inskolning på förskolan och jag lämnade honom ute på dagisgården redan efter en halvtimme. Den enda som grät var hans kompis (mellansonens bästis lillebror som bor på samma väg och som också inskolas nu. Solklart va?) som vi träffar en hel del även privat och som förmodligen tycker att det känns tryggt när han ser mig på förskolegården och därmed upplever som en mindre bedrövelse varje gång jag säger hejdå till L och går... :) Det går iaf jättebra för L där och han äter och sover utan större problem. Själv sitter jag som ett kolli och vet inte vad jag ska hitta på. Helt ensam hemma! Tagit en promenad med en ljudbok i öronen och sen duschat har jag hunnit med. Lite lunch på det så kanske jag kommer på något sen...

Jag såg förresten Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" häromdagen och JISSES, vilken bra film! Nu ser jag fram emot del 2 som jag ska se på bio! Den har tydligen premiär 18/9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0