Oh, Christ!

Den här gossen har verkligen röstresurser! Han tycker mycket om att öva rösten och se vad som händer om han AAAA:ar på olika sätt. Mycket viktigt att lära sig då man föds in i en familj med två äldre bröder som gärna låter mycket och ofta. Lille skönsjungaren har förmågan att hitta exakt de toner som gör att det distar i mina öron och hjärna gör en kullerbytta i skallen!



Igår var vi en sväng på Barnmässan där vi tittade på Zillah & Totte och köpte en bilstol till mellankillen (i övrigt var mässan tyvärr nästan lika trist som förra året). Sen åkte vi hem och invigde nya stora grillen. Det var tydligen många som premiärgrillade igår och det förstår jag för det var verkligen kanonväder! Smaskigt! Efter det åkte jag direkt till en kompis och pratade strunt tills vi nästan somnade i hennes soffa. :)

Idag är det däckbyte på schemat, och efter det ska jag och storsonen på bio!

Kommentarer
Postat av: Indra

Vi var där idag och såg på Mora Träsk.

Så vansinnigt mycket folk och trångt, inte kul faktiskt.

2009-04-26 @ 17:05:35
Postat av: Frida

Han är i alla fall väldigt lik sin mormor.

2009-04-26 @ 18:42:55
URL: http://www.fjii.se
Postat av: Esmeralda

Indra: Jasså? Undrar om det var mer folk på söndagen än på lördagen, för jag tyckte inte att det var såå mycket folk på lördagen. Gillade killarna Mora Träsk?



Frida: Haha! Ja, hennes AAAA:ande kan också framkalla yrsel. ;)

2009-04-27 @ 18:57:40
Postat av: Indra

Ja H gjorde rörelser och sjöng med, A tyckte att det var så trångt och varmt så han var inte på topp. Jag domnade bort i ändan men det var svårt att ändra ställning för det var så trångt att jag inte kunde röra mig där jag satt på golvet. Jag trodde i min enfald att dom skulle sluta släppa in folk när det började bli trångt men det gjorde dom aldrig.



Ska försöka hinna posta S mössa idag! Våran bil är trasig så posten kändes smidigast. Hoppas han blir nöjd med den, i annat fall har jag tyg som räcker till en till. :-)

2009-04-28 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0