Höstig utflykt

Nu är det bäst att passa på att njuta av de sista (?) vackra höstdagarna innan allt blir grått och regnigt och trist. Vi packade ryggsäckarna fulla med hallonmuffins och varm choklad och begav oss till vattentornet.



Storkillarna utforskar området:



M hittade en stubbe som han absolut var tvungen att fota och S ramlade minst 4 gånger på den korta vägen till M.

Leo har det bra i vagnen:



Jag försökte fota mig själv också men hur jag än gjorde så såg jag konstig ut. Förstår inte hur det kan komma sig...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken fin dag! Själva har vi försökt få ordning i vårat "kaos-hem". Kramar

2008-10-19 @ 10:30:14
Postat av: Frida

Men alltså hallå när kommer ni och hälsar på? Jag lovar jag tar dom på bästa utflykterna!

2008-10-20 @ 13:55:11
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Esmeralda

Frida: Men asså, jag vet inte! Vi får väl se om vi ger oss ut på långsemester nästa sommar. Då kommer vi säkert förbi en sväng. :)

2008-10-20 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0