Hall á la J!

Det blev ingen golvvärme utan vi bestämde oss för att ta det "vattenburna" elementet som snart kommer att sättas dit när fjärrvärmen installeras. Tror det funkar minst lika bra för att torka våta handskar och overaller eftersom golvytan är så ofantligt liten. Det fattas fortfarande en tapetbit och en tröskel innanför dörren.

klarhall

Jämför med före-bilden. Vad tycker du?

image129

Vi har till och med lyckats få upp en spegel i hallen så nu fattas bara den här sittplatsen/förvaringsbänken från IKEA:

image131
Nån som råkar ha vägarna förbi Sundsvall/Haparanda?? ; )

Kommentarer
Postat av: Frida

I like! Men jag kommer nog sakna frigolit-biten i fönstret... den var snygg..

2007-11-08 @ 23:15:34
URL: http://blogg.fjii.se
Postat av: Anonym

Frida! ATT den var! *s* Den isolerade iaf mot det värsta kalldraget...

2007-11-09 @ 10:11:02
Postat av: Mamsen

Bra jobbat! Både hallen å trappan ser jättefint ut./Kramar till Er

2007-11-09 @ 12:02:22
Postat av: Pappsen

Vad kommer dessa supergener ifrån som klarar av så många svåra saker?

2007-11-09 @ 21:38:35
Postat av: Wanja

WOW!!! Så fint!! Vad ni är duktiga :) Jättefin hemsida! Vad kul att kunna hänga med hemma hos er:) Jag ska tillverka en egen så snart jag kan! KRAM *

2007-11-12 @ 13:57:08
Postat av: Esmeralda

Pappsen: A brukar avundsjukt säga att du har lart upp mig bra, när jag mixtrar med något som jag inte borde kunna (?) så supergenerna kanske kommer från dig?

Wanja: kul att du hittat hit! Ser fram emot din blogg!

2007-11-12 @ 20:22:49
URL: http://esmeralda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0