SuperSuraSunkSam

Idag är Sam ingen kul kille. Så jäkla gnällig och sur hela tiden. Inget duger, han bara kastar grejer omkring sig och tjurar. Helst ska jag gå runt och bära på honom och självklart bara gå dit HAN vill. Jag får inte stå still, inte sitta och närmar jag mig köksbordet, sängen eller skötbordet så skriker han. Skitskoj.

Här är iaf två bilder från igår då vi tack-och-lov fick tillåtelse att våldsgästa en släkting/kompis redan kl 8 på morgonen.

SuperSuraSunkSam

Sam lattjar med ett smörgåsrån och tycker att han är skitskojig. :)

ballong

Leker med en stoor ballong senare på kvällen.

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Hoppas den glade skrutten hittar tillbaka till er snart! Söt som socker är han i alla fall! Kram!

2006-04-09 @ 08:33:52
URL: http://agnesoanton.blogg.se
Postat av: Malin m Johan

Asg! Det riktigt märks i texten hur pissehamrande sur du är på honom just nu.

2006-04-09 @ 16:29:12
URL: http://malinska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0